Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Florence + the Machine

Η πρώτη φορά που άκουσα την εκπληκτική φωνή της βρετανίδας Florence Welch ήταν το 2009, ενώ ήμουν στο τρένο και άκουγα ραδιόφωνο από το κινητό μου. Ήταν το "You've Got The Love" που εκείνη την περίοδο ήταν πρώτο στις playlist των μεγάλων ραδιοφωνικών σταθμών της Αθήνας.
Έψαξα λοιπόν περισσότερες πληροφορίες για αυτό το τραγούδι και ανακάλυψα τους Florence + the Machine.

Το πρώτο τους άλμπουμ είναι το "Lungs", κυκλοφόρισε το καλοκαίρι του 2009 και είναι ένα από τα καλύτερα άλμπουμ που έχω ακούσει ποτέ. Όλα τα τραγούδια του άλμπουμ μπορώ να τα ακούσω ευχάριστα και το καθένα από αυτά έχει και το δικό τους ιδιαίτερο στοιχείο. Αυτά που όμως ξεχωρίζω ως πιο αγαπητά είναι: το "Dog Days Are Over", το "Drumming Song", το "Cosmic Love" καθώς και το "Hardest of Hearts".

Δύο χρόνια μετά το πρώτο τους άλμπουμ, κυκλοφόρισε στις 28 Οκτωβρίου του 2011 το δεύτερο στούντιο άλμπουμ των Florence + the Machine με τίτλο "Ceremonials". Αμέσως μετά την κυκλοφορία του έγινε το νούμερο ένα άλμπουμ στα charts του Ηνωμένου Βασιλείου και το νούμερο έξι στην Αμερική.

Αν το Lungs είχε χαρακτηριστεί "a perfect debut album" τότε το Ceremonials κατά τη γνώμη μου είναι "The perfect album"! Το Ceremonials έχει μια πιο έντονη μπαρόκ επιρροή απ' ότι το Lungs. Μπορώ επίσης να χαρακτηρίσω τα τραγούδια που περιέχει ως πιο ολοκληρωμένα συνθετικά.
Όλα τα τραγούδια του άλμπουμ είναι εξαιρετικά, ίσως με μόνο μια ή δύο εξαιρέσεις ενώ μερικά είναι τόσο ωραία που μπορώ να τα ακούω συνέχεια, χωρίς να υπερβάλλω. Ένα από αυτά τα τραγούδια είναι το "What the Water Gave Me" για το οποίο έχω εκφράσει τον θαυμασμό μου και σε προηγούμενο ποστ.

Σας προτείνω λοιπόν ανεπιφύλακτα αν δεν έχετε ήδη ακούσει το Ceremonials να το ακούσετε όσο πιο σύντομα μπορείτε και αν θέλετε να γράψετε και την γνώμη σας σε σχόλιο :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου