Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Clare Maguire: μια απίστευτη φωνή

Μπορεί το πρώτο άλμπουμ της βρετανίδας Clare Maguire με τίτλο Light After Dark να κυκλοφόρησε στις 24 Φεβρουαρίου του 2011 αλλά εγώ γνώρισα την μαγεία της φωνής της μόλις τον Μάιο του ίδιου έτους.
Από πολλούς έχει ειπωθεί ότι η φωνή της είναι ισάξια με της Stevie Nicks και της Annie Lennox, εγώ έχω μόνο να πω ότι έχει μια πολύ ιδιαίτερη φωνή που γεμίζει τα τραγούδια της δημιουργώντας τον τέλειο συνδυασμό.

Το Light After Dark είναι ένα electropop άλμπουμ το οποίο αν και γενικά δεν έχει δεχτεί καλές κριτικές εγώ μπορώ να το χαρακτηρίσω ως ένα από τα αγαπημένα μου άλμπουμ! Σε αυτό το άλμπουμ δεν μπορώ να βρω ούτε ένα τραγούδι που να μην μου αρέσει, είναι όλα απίστευτα καλά.
Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να το ακούσετε και πιστεύω θα σας αρέσει.

Αυτή την περίοδο αναμένονται και πληροφορίες για το δεύτερο άλμπουμ της το οποίο όπως έχει η ίδια πει θα είναι ένα μπλουζ/soul άλμπουμ με επιρροές από τον Johnny Cash και άλλους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου