Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Because music matters

Το συγκεκριμένο blog δεν είναι το πρώτο μου blog, έχω ήδη ένα blog στο οποίο γράφω γενικά για την τεχνολογία.
Αποφάσισα όμως να φτιάξω ένα ξεχωριστό blog για το δεύτερο αντικείμενο, μετά τους υπολογιστές, που με ενδιαφέρει και με κάνει να ασχολούμαι μαζί του πολλές ώρες την εβδομάδα, αυτό δεν είναι άλλο από την μουσική φυσικά.

Μπορώ να πω με σιγουριά ότι ακούω καθημερινά τουλάχιστον 3 ώρες μουσική. Αν μια μέρα δεν ακούσω μουσική, απλά κάτι πήγε πολύ λάθος...
Πλέον, η μουσική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου όχι μόνο επειδή με βοηθάει να περνάω ευχάριστα την ώρα μου αλλά επειδή ταυτόχρονα μου προσφέρει τόσα πολλά.

Μπορεί να μην ακούω την μουσική που αρέσει σε εσάς, και πιστέψτε με μάλλον έχω δίκιο, αλλά μέσα από αυτό το blog θα σας παρουσιάσω καλλιτέχνες ή ακόμα και μεμονωμένα κομμάτια που δεν γνωρίζατε και που πραγματικά αξίζουν κάτι παραπάνω από όλα τα mainstream (δεν λέω ότι δεν ακούω και mainstream μουσική) κομμάτια που παίζουν στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση...

Υ.Γ. Πρόσφατα μαγεύτηκα και από τη dubstep οπότε να περιμένετε και μερικά σχετικά άρθρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου