Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Are we "Born to Die" ?

Για την Lana Del Ray σας έχω ξαναμιλήσει σε προηγούμενο ποστ. Από τότε αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι κυκλοφόρησε το άλμπουμ της "Born to Die"!

Ας αναφέρω αρχικά μερικά αντικειμενικά στοιχεία για το άλμπουμ. Το Born to Die έγινε δεκτό με μεικτές κριτικές, άλλοι το χαρακτήρισαν "beautifully turned pop music, which is more than enough" ενώ δεν έλειψαν και χαρακτηρισμοί του τύπου "the lyrics have a pop-trash perversity". Βέβαια για εμένα πολύ λίγη σημασία έχουν οι "επίσημες" κριτικές που γίνονται σε νέους καλλιτέχνες ή ακόμα και σε παλιούς που βγάζουν νέα άλμπουμ.

Αυτό που έχει σημασία για εμένα είναι τα συναισθήματα και η ευχαρίστηση που βγάζει στον ακροατή ένα καλό άλμπουμ. Ένα τέτοιο άλμπουμ είναι και το Born to Die. Από το πρώτο του τραγούδι, μέχρι και το τελευταίο, είναι απλά υπέροχο, δεν μπορώ να το περιγράψω αλλιώς. Σίγουρα υπάρχουν τραγούδια που προτιμώ περισσότερο να ακούω αλλά και τα υπόλοιπα δεν υστερούν καθόλου μπροστά τους.
Το έχω ξαναπεί, είναι το στυλ της Lana Del Ray που παραπέμπει σε παλαιότερες εποχές σε συνδυασμό με την φωνή της που απλά ταιριάζουν.

Προσωπικά αγαπημένα μου τραγούδια είναι το National Anthem (το οποίο έχει στοίχους με ωραίο νόημα), το Summertime Sadness που μπορώ να το ακούω και όλη τη μέρα, το This Is What Makes Us Girls, ένας ύμνος στα κορίτσια :Ρ και το Lucky Ones με στίχους βγαλμένους από έναν φανταστικό κόσμο όπου ένα αγόρι και ένα κορίτσι έρχονται κοντά επειδή έτσι σχεδιάστηκε από το σύμπαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου